lørdag den 19. marts 2011

Stemnings billeder og sød pung




12 kommentarer:

theromanticrose sagde ...

Dolci e tenere fantasie,bello!Rosetta

Marianne sagde ...

Smukke og meget romantiske ting du viser.
Klem MARIANNE

Anne O sagde ...

Dejlige stemningsbilleder ;0) Knus Anne

Anonym sagde ...

Ja her kan man da kun komme i godt humør :-)
Sikke en fin pung.Ja jeg har en svaghed for punge :-).Kram Else

Hverdagsmamma´n Anita sagde ...

Deilige bilder som gir meg tanker om vår:)
Hvilken type GG er de boksene på øverste bildet? De var bare så søte :)

Ha en fin helg!
Klem Anita

~ ♥ LISBETH ♥~ sagde ...

Herlige bilder- til å bli glad av!
Klem

Findus sagde ...

Søte ting :) Får vårfølelse - det liker jeg nå :) Mye fint hos deg !!

Det Skønne Baghus sagde ...

Hej Betina
Den er bare så sød den pung....super skøn.
Har også lige været ude og bruge lidt penge sammen med en veninde!

God weekend til dig og dine kære
Knus fra Louise

Loppe sagde ...

Super sød pung - fortæl mer´ please :oD

Ha´en dejlig søndag !!
Knus

Hjemme hos meg sagde ...

Hei!
Så herlige bilder... og så HERLIG BLOGG! Jeg har tittet igjennom endel og smilt hele veien :)

Klem Anette

Birgitte sagde ...

Det oser da af forår med de skønne farver - nu det lader vente på sig undendørs. :-)
Jeg får ikke lige altid lagt en besked, men du kan tro jeg ser alle dine dejlige billeder alligevel. :-)
Ha´en fin uge søde ven
Knus Birgitte

Little Cottage sagde ...

It's beautiful !

I like youre Blog So Shabby

G.

Rasmine

Rasmine