mandag den 12. december 2011

Smug kig på det nye Green Gate

7 kommentarer:

Anne O sagde ...

Glæder mig altid til det katalog kommer ;0) Knus Anne

Unknown sagde ...

Kære Betina,

mange tak for første informationer om Greengate.

Jeg er ret nyt i bloggerlandet og synes godt om din blog, så er jeg nu ny læser og har tilføjet din blog på min læserliste, håber det er ok?

Måske har du jo også lyst at kigge forbi hos mig?

Har en god aften og venlige hilsener fra Tyskland

Amalie

RoseSommer sagde ...

Så mye fint! Jeg liker godt melamin-delene. Jeg håper de lager mye mer av det. Det er så greit å bruke både ute og inne.

Tanja sagde ...

...so beautiful, so nice, so wonderful - i love it just now.
Greetings from Germany
Tanja

Silvia *Little-White-Cottage* sagde ...

I love the new collection.
Today it's sunshine in germany :o)
I've made my order right now and I am happy :oD

hugs,
Silvia

Mette Houg sagde ...

Et greengate forklæde vil jeg ønske mig!... det er SÅÅÅ flot!

Vitspets sagde ...

Så flot det nye Greengate ... Knus Karina

Rasmine

Rasmine